web widgets

Saturday 12 October 2013

Sebahagian Koleksi Busana @ Julia Bridal



















Dress Peach Lembut / Soft Peach 
Busana berpotongan kebaya pendek ini sesuai jika di gayakan di majlis persandingan atau berinai malam. Kebaya pendek dengan potongan panjang dan tajam di bahagian depan menjadikan nya klasik dan di tambah pula dengan batu2 oren merah yang menaikkan lagi colors busana ini.  Fabrik adalah gabungan dari Lace, Dutches dan colors Soft Peach dengan campuran batu dan manik/pearl oren merah.  
Dress : Dark Purple / Purple Manggis
Busana berpotongan kebaya pendek ini sesuai jika di gayakan di majlis persandingan atau berinai malam. Kebaya pendek klasik ini menggabungkan fabrik Net, Lace dan shantung serta dilengkapi pula dengan manik dan batu2 light purple serta light silver menaikkan lagi colors busana ini.  Kain sedikit leret ke belakang serta di tampal pula dengan bunga2 yang di patch dari Lace di hadapan.  Sememangnye kain meleret digemari oleh raja sehari tampak manis persis puteri apatah lagi di majlis paling bermakna untuk nya...
Dress Red Chili + Black
Busana kebaya pendek ini sememangnya nampak exclusive dengan warna hitam dan merah yang menawan.   Kain meleret mmg sentiasa digemari raja sehari tampak persis puteri :).. Lace hitam pada kain menambahkan gaya kepada raja sehari.  Busana exclusive merah hitam ini di padankan dengan inner hitam untuk pengantin bertudung manakala korset separa tersedia utk digayakan di majlis raja sehari.. :)


Dress Dark Pink
Dress Dark Pink ini menggabungkan fabrik chiffon dan lace yang dicipta untuk si tinggi lampai.  Di tambah pula dengan bunga 3D menjadikan busana ini 'gorgeous' dengan potongan kain yang leret ke belakang.  Veil juga didatang kan dengan warna yang agak sama menjadikan gabungan yang sempurna.  Dress dark pink ini sangat sesuai dijadikan busana ketika bersanding. 
Dress  Kuning  + Hitam / Yellow  + Black
Sama seperti Dress Dark Pink di atas,  Dress Kuning dan hitam ini nampak exclusive dengan gabungan fabrik chiffon dan lace.  Potongan kain bertingkat yang nampak seperti barbie doll menyerlah lagi gaya si pemakai nya.  Potongan ini sangat sesuai dijadikan busana ketika bersanding mahupun berinai malam.

Dress Soft Pink + Grey
Dress Purple + Cream
Dress Baby Blue + Dark Pink
Dress Light Grey + Black
Dress Black + White
Dress Purple +  Pink
Dress Royal Blue + Purple Pink
Dress Songket Hijau Zamrud + Gold
Dress Songket Chocolate Maroon + Gold
Dress Songket Hijau Lumut + Gold
Dress Dark Orange + White Silver
Dress Dark Orange + Black
Dress Hijau Lumut  Scallop
Dress Hijau Epal + Dark Pink

Dress Gold Yellow + Light Black




Dress Red Chili + Black
Dress Grey + Black

Dress Dark Peach + Grey









No comments:

Post a Comment